.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف یک فقره قتل در انزلی

فرمانده انتظامی گفت: یک جوان 23 ساله در انزلی توسط زن و شوهری جوان به قتل رسید و قاتلان چهار ساعت بعد دستگیر شدند.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، رحیم شعبانی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان وقوع یک فقره قتل در انزلی را تشریح کرد.

وی اظهار داشت: صبح روز گذشته کارآگاهان آگاهی انزلی به دنبال اعلام فردی به نام جعفر 48 ساله مبنی بر مفقود شدن فرزندش به نام امین 23 ساله با خودروی پژو، موضوع به صورت جدی مورد بررسی قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: عوامل پلیس آگاهی انزلی در این راستا با بسیج نیروها در کمتر از یک ساعت خودروی مذکور را در یک محل متروکه به صورت بدون صاحب کشف کردند و در بررسی اولیه از خودرو آثاری مبنی بر احتمال به سرقت رفتن خودرو به دست نیاوردند.

وی با بیان اینکه کشف خودروی فرد مفقود شده در محل متروکه برای پلیس جای سؤال بود، تصریح کرد: این کشف مشکوک پلیس را بر آن داشت که احتمال بروز جنایتی در پشت این موضوع باشد.

شعبانی اضافه کرد: پلیس آگاهی تحقیقات خود را روی پدر فرد مفقود شده معطوف کرد تا اینکه در اظهارات پدر، به زوج جوانی به نام‌های کیانوش و هانیه مشکوک شدند.

وی با تصریح بر اینکه رسیدگی سریع به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت، اذعان کرد: با تحقیقات به عمل آمده، آدرس محل سکونت هانیه و شوهرش شناسایی شد و در اجرای دستور مقام قضایی منزلشان مورد بازرسی قرار گرفت و آثاری از وقوع جنایت به دست آمد.

به گفته فرمانده انتظامی انزلی، کیانوش 19 ساله و هانیه 17 ساله در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اتفاقی در منزل خود شدند و سرانجام کیانوش پس از ارائه مدارک از طرف کارآگاهان راهی جز اعتراف ندید و زبان به بیان جنایتی هولناک گشود و اعلام کرد که به همراه همسرش نقشه قتل امین را طراحی کرده و در منزلشان به مرحله اجرا درآورده است.

وی با اشاره به اینکه تمام اقدام‌های پلیسی برای شناسایی و دستگیری قاتلان کمتر از چهار ساعت طول کشید، خاطرنشان کرد: کیانوش با اعتراف به قتل امین عنوان کرد به دلیل جنایتی که مرتکب شده عذاب وجدان گرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.